Életlapok

Burokban

Ez a Mű a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 4.0 Nemzetközi Licenc feltételeinek megfelelően felhasználható 2010. március 12.

Néha úgy érzem, mintha egy másik bolygón lennék. Vagy nem is tudom honnan vannak az elvárásaim az emberek felé, netán az önzőség szól belőlem? Egyszerűen csak azon gondolkodom, hogy amikor létrehozok valamit, ami új, akkor szinte úgy kell szájbarágni, mi mire való, miért is találtam ki és miért is jó. De nem. Mások mintha nem is értenék, a saját ízük, szájuk szerint használják, fittyet hányva arra, ami az egésznek a lényege.

Tudom, ez így most ködös és általános, de több dologban előfordult már, ha kiötlöttem valamit, és ezt meg akartam osztani másokkal. Ilyenkor tényleg úgy érzem, hogy én látom más szemmel a dolgokat vagy egyáltalán tényleg nem érti senki rajtam kívül, mi a lényeg? Már kezdek ebbe belefáradni és nem fogom megosztani az ötleteimet, bezárom magamba...

A bejegyzés trackback címe:

https://mykee.blog.hu/api/trackback/id/tr721835373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása